Kun kvalitetssikrede sommerhuse
Kvalitet er vores primære prioritet
Hver ejendom kontrolleres før ankomst for at sikre det bedst mulige ophold
2022
Året 2022 går ind som som et rekordår i Interhomes 57-årige historie – med 9 millioner overnatninger og en omsætning på 371,0 millioner schweiziske franc. Der lægges vægt på den løbende udvidelse af netværket af lokale servicekontorer, som sikrer optimal support og omfattende service til kunder og boligejere direkte på destinationen. Workation, en kombination af arbejde og ferie, integreres som et nyt tilbud og de dertil egnede ferieboliger kategoriseres derefter. Andre centrale emner er digitalisering og målet om at blive pioner inden for bæredygtig ferieboligturisme. Forskellige klimabeskyttelsesprojekter lanceres, internationale bæredygtighedsteams dannes og ”Glasgow Declaration on Climate Action in Tourism” fra FN’s Verdensturismeorganisation underskrives.
2021
Året 2021 er præget af fremtidsorienteret standardisering og effektivisering af interne processer. Som en del af denne ændring beslutter HHD AG sig for i fremtiden at operere under navnet Interhome. På det tyske marked vil Interhome fortsat bruge mærket Interchalet, i Schweiz og de øvrige europæiske lande bruges mærket Interhome.
2020
Efter en succesfuld start på vintersæsonen blev særligt sommersæsonens start stærkt påvirket af corona-pandemien. De største operative udfordringer var de daglige opdateringer af rejserestriktionerne, ikke kun med henblik på de 27 rejsemål, der, alt efter region, havde forskellige særregler, men også med henblik på de verdensomspændende markeder for turisterne.
2019
Interhome og dets søsterfima Interchalet er nu slået sammen til "HHD AG". Navnene Interhome og Interchalet fortsætter som to uafhængige brands i rejsebranchen. Derudover overtager Jörg Herrmann ledelsen af HHD AG som CEO.
2018
Interhome opnåede en yderligere stigning i gæstetal: Alt i alt var 730.000 gæster på en Interhome ferielejlighed eller sommerhus.
2017
Interhome og søsterselskabet Inter Chalet flytter tættere sammen på ledelsesniveau, så synergien kan udnyttes bedre. Koni Iten trækker sig tilbage og Thomas Stirnimann, CEO for Hotelplan Group, overtager indtil videre CEO'ens forpligtelser. Interhome har en stigning på 5% til nu 695.000 gæster.
2016
Interhome fortsætter sin succes. For første gang i sin historie, har firmaet matchet mere end 660.000 med deres ideelle feriebolig. Omsætningen er steget til CHF 186,6 millioner CHF.
2015
Interhome fejrer sit 50 års jubilæum. Et godt år, hvilket bekræfter målsætningen om 2014-års stigning.
2014
Koni Iten har nu overtaget roret som CEO og Interhome opnår fantastiske resultater. Mauritius er nu også på taptet som destination.
2013
den nye booking portal vinder guld i kategorien "brugervenlighed" og sølv i kategorien "forretnings effektivitet" ved den schweiziske prisuddeling for internetfirmaer.
2012
Eksklusivt partnerskab med TripAdvisor, verdens største rejse-site.
2011
Erhvervelse 2013 af den tyske markedsleder Interchalet. Nye destinationer: Israel og Cypern.
2010
Total omstrukturering af hjemmesiden, som nu byder på navigeret søgning. Nye destinationer: Marokko og El Gouna, Egypten.
2009
Rebranding af Corporate Identity og Corporate Design.
2008
Annoncemarkedet og den nye distributationskanal Vacando introduceres.
Partner sammenarbejde i USA og Finland indledes.
2007
Hjemmesiden bliver fornyet, så De har endnu hurtigere og lettere ved at finde Deres drømmeferie. Desuden udvides der med flere gode råd, tillægs-informationer og servicetilbud. 2007 Interhome er i dag repræsenteret I stort set alle lande I Europa. I 2007 blev Rusland og Kroatien integreret, der bliver indgået samarbejde med stærke partnere i Danmark, Belgien og Holland.
2006
Feriehuse-specialisterne Casaclub, France Villas og Solemar bliver integreret i en pulje. Interhome udvider dermed sit sortiment af eksklusive villaer i Toscana og Provence.
Med det nyindførte 1-til-1-system kan Interhome garantere sine kunder en endnu bedre service og flere individuelle tilbud.– Hver kunde en gæst.
2005
Simon Lehmann indtræder som ny CEO.
2003
Interhome flytter ind i Hotelplan bygningen, for at profitere af en fælles infrastruktur.
2000
Interhome SO-netværk omfatter imidlertid 75 stillinger og 30 partnere – således at vi kan være på stedet for vores kunder.
1998
Som en af de første i branchen går Interhome online. Udover informationer kan også kataloger bestilles online, allerede fra 1999 var det muligt at booke online.
1995
Interhome sortiment omfatter i mellemtiden 75.000 senge i 11 lande – i mellemtiden også Tyskland, Tjekkiet og Polen.
1989
Hotelplan, den andenstørste schweiziske rejsearrangør og Migros datterselskab overtager Interhome AG.
1986
Katalogerne udkommer med et oplag på 2 millioner eksemplarer i 12 lande på 8 sprog.
1984
Det nye Logo bliver indført – en trækfugl som symbol på ferie og frihed. Alle servicekontorer bliver indrettet som en enhed i CI.
1980
Interhome indfører som turismepioner et computersystem og er nu online forbundet med alle udenlandske Interhome-kontorer.
1975-77
Begge virksomheder fusionerer til Swiss Chalets-Interhome med 105 medarbejdere på 16 kontorer. I 1977 skifter virksomheden navn til Interhome.
1965
Swiss Chalets bliver grundlagt I London af de schweiziske turistpionere Bruno Franzen og Werner Frey.
Hver ejendom kontrolleres før ankomst for at sikre det bedst mulige ophold
Nøgle-administration er arrangeret af vores hjælpsomme personale. Tilgængelig døgnet rundt eller på stedet for at hjælpe dig med alle dine spørgsmål, såsom: med tips og viden om dit feriemål og din reserverede bolig.
Vær din egen chef, spis når du vil og har masser af plads til alle dine venner og familie
Det har aldrig været nemmere at finde den perfekte ferie. Vil du opleve nye feriedestinationer? Der er ingen bedre måde at gøre det på end ved at have sin egen feriebolig: Nyd "la dolce vita" i Italien, oplev den charmerende livsstil på den Franske Riviera eller nyd den måde at leve på. Find inspiration i vores ferie tips og book online - det er hurtigt, let og sikkert med Interhome.
At have sit eget feriehus eller lejlighed giver masser af fordele: Du kan bruge tiden præcis som du vil. Der er ikke forstyrrelser fra andre gæster eller hotelpersonalet - du kan holde ferie efter dine helt egne regler. Uanset om du leder efter en byferie, en afslappende ferie med familie eller med dine venner. Nyd at have masser af plads, fleksibilitet og frihed i din egen feriebolig.